Datorn,

Ahmen nu är det dator, igen. Jag nördar typ min nya.
Neh, men jag har typ bara legat och vilat i min säng hela dagen med TV;n på och lyssnat lite på musik.
Det ska bli skönt med helg. Jag är verkligen helt dö trött. Tur att det inte är några prov nästa vecka (?).
Men en sak som typ är rätt så häftigt är att vi hade SO frågor och våran grupp segrade med 16 p. Men ah, så ska det finnas en annan grupp som fick lika mycket som oss. Så det blir utslags fråga nästa vecka.
Om Nord Amerika 'håll tummarna'.
Nu ska jag bara fortsätta med samma sak som jag gjort sen jag kom hem. Viila :D
VilUs baj bajs :)



Datorn får ladda under natten.



Kommentarer
Postat av: Flipa, (y'

sv. men den var slut, -,-

2010-11-26 @ 15:31:20
URL: http://kkamelskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0