Frida,

Nu är Frida här, eller hon kom halv 11 idag. Men det är förnst nu jag bloggar.
Hon ska sova över här och lite senare ska vi kolla på film. Hon fick välja ;)
''De tre vise männen'' en tecknad film. Låter inte så intressant men vem bryr sig ?
Det roliga är ju faktiskt att hon är här.

Ahapp, nu kom systemkameran tillbaka.
För över bilder lite senare ;s

Jag tror att jag kommer att bli förkyld så småning om. Det gör ont i halsen.

Inlägg med bilder är oftast mycket roligare.
Just nu så chattar jag med Flipa och Mathilda så dom kommer med på dagens random bild (;s)


Filippa och Mathilda.

Jag gillar att göra såhär med datorn :D tack för att du lärde mig Filipaa jag är evigt tacksam ;)


Kommentarer
Postat av: Flipa, (y'

aahahhahaah, smexiga, (h)

2010-10-16 @ 18:12:10
URL: http://kkamelskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0