BARA FÖR ATT

Sorry för att jag inte har bloggat, men typ jag har bara 21 sidvsiningar :P
Ingen länkar mig nuförtiden .. :( Nej, skojja bara ;)
Nu kom jag nyss hem från Innebandyn och blablabla, nu kollar jag på Biggest Loser när det tar slut vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Föresten Asse är klar med min nya header ! :D
Nu jä*lar ;) Jag ska böja bli aktiv för er som ändå läser min blogg! Jag lovar det och sen när jag får ny dator kan jag blogga från skolan och allt sånnt. Så det kommer.

Men NU, haha nu ska jag lägga upp klassfotot på våran klass.
BARA för att jag inte bloggat på ett tag :P Så ni har tur ni som läser.



Haha, den blev inte så stor. Men jag tog den från hemsidan (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0