Jag gjorde det!

Jag åkte! Jag tvingade mig själv att åka till centrum och köpa tröjan. Det känns fett bra nu :)
Jag träffade Astrid och Madde inne i Stadium. Fast vi hälsade typ bara.
Sen såg jag Ella och Linda, fast jag hälsade aldrig på dom. Jag tänkte göra det men Linda drack varje gång
jag tänkte säga det. (hehe) Sen såg jag nåra andra.
Föresten jag var där med Joanna, hur lungt och trevligt som helst det var där på centrum!  :D

I vanliga fall är det alltid såå, svettigt och stressigt där . Aja, nu är jag hemma iallafall!



Jagvet, jag är lat. Webb igen, (A)


Kommentarer
Postat av: Flipa, (y'

sv: haha, den ända, xd <3

2010-09-11 @ 20:34:58
URL: http://kkamelskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0