Jao, dålig :D

Min blogg upptadering suger.. Men ändå så är det några som typ läsr den 24 gånger om dagen ? ;o
Haha, tack ni söta som fortfarande stannar kvar och läser.
Nu har jag just blivit klar med läxan. Snart ska jag dra till dansen.
Sen när jag kommer hem ska jag vila.. Idag blev det mycket spring.
Vi hade skoljogg 4,4 km sprang vi. Min tid blev 33 minuter. Inte illa eller ? ;)

Eftersom att jag inte har något bättre för mig kan jag berätta att jag hade lust att spy de sista 100 metrarna.
Jag sprang HEEELA tiden eller så gick jag fort. Så jag stannade aldrig. (Vilket jag är stolt över)

Bilder är alltid roiga i inlägg :D




Apor ! ;) Lite coola kanske ? ;)

Nej, jag menar det här är coolare :O



Murmeldjurs power.


Kommentarer
Postat av: astrid

POWER TO THE MURMELDJUR 8D

2010-09-17 @ 18:34:42
URL: http://mmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0