Läxor avklarat!

Hej! Jag kom hem från IKEA för ungefär en timme sedan och
efter det fick jag fort plocka fram läxorna och jobbat klart med dom!
Så jag har inte hunnit med att blogga ^^'

Men nu gör jag det! Hehe, jag gjorde inget särskilt i IKEA så jag tar inte upp det, för då blir
bloggen trååkig. (Om den inte redan är det.)

Just nu så kollar jag busstider på nätet.
Jag vill verkligen INTE ta direkt bussen! Jag spyr verkligen om jag måste åka den en gång till!
Nej, jag vill nog svitcha/byta buss från station.  Det är nog inte så trevligt med spya på buss sätena.

Snart är det middag och oj, vad jag är hungrig! :O



Vad hetere färdas med stil eller ? ;)

Jag kanse har överdrivet många bilder med hello kitty på. Men ändå :M


Kommentarer
Postat av: K

- vad för nåt?

2010-09-05 @ 17:45:55
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: K

- H&M

2010-09-05 @ 18:03:12
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0