Mätt efter lunchen !

Vad gott med lunch ! :D Jag åt ris med kyckling.. Inte för att det är så intressant men ändå.
Snart, ska jag.. Jag vetinte vi får se.



Vad gulligt, men det smakar säkert ingen vidare. Jag har
aldrig vart inne i kalla krovar ;)

Inte för att jag ska börja med dagens outfit. (För det ska jag inte)
Men jag slänger ändå upp en bild på dagens kläder :P




Sämsta kameran jag vet. Det var webben. (om ni ser det ?!)

TRÖJAN: från NewYorker. 2010 (köp året)
LINNET: New Yorker också. 2010
Jeans tights: Kapphal. 2009


Kommentarer
Postat av: K

- det är en pyjamas, eller byxorna är pyjamasbyxor då ;)

2010-09-05 @ 16:19:10
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0