Nu ska det sista ätas!

Haha! Det känns som att jag bara babblat om mat hela dagen i bloggen. :O
Men ändå så kommer det här inlägget också handla om mat. (A)
Eller, mest snacks! Vi ska äta upp det sista av lördags myset.
Imorn åker Emma, Malin och Feline hem också. Dessa fem dagar har vart RIKTIGT jobbiga.
Både på posetiva sätt och negativa.
Nintendo nördar har vi hela bunten vart!
Men imorn är det skola igen.. suck.. Men jag ska försöka hålla bloggandet uppe också ! :D
Så mycket som det går.

Känns som att hela mitt huvud är fullt med nya tankar och jag bara måste berätta dom !
Designen ska fixas om och jag ska den här gången verkligen jobba med bloggen.



(gammal bild på mig och emma)

Hörs imorn antar jag ;) ~


Kommentarer
Postat av: Flipa, (y'

sv: jag vill inte, (a) <3

2010-09-05 @ 21:14:17
URL: http://kkamelskit.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; haha åh vad roligt !:D:D

2010-09-06 @ 15:47:10
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0