Överdrivet trött i benen!

Nu är jag äntligen klar med läxorna idag!
Gissa om jag är stålt över mig själv ? :D
Flera sidor gjorta på bara en vecka! + Förkyldning.

Men nog om det, en sak fattar jag verkligen inte! Jag har överdrivet ont i benen. Jag känner igen det.
Jag brukar få det lite då och då. Så det är borta imorgon. Om jag får gissa är det tränings värk.

I över morgon är det dans! Jag hoppas verkligen att jag mår tillräkligt bra för dansen.
Jag missade ju den förra veckan vilket jag tyckte var hur surt om helst:(
Vi får se, :D

Nu ska jag strax gå till soffan och vila medans jag ska kolla på ''Biggest Loser Svergie'' som kommer på
kanal 4 .

(Min statestisk har sjunkit, jag har nog börjat skriva tråk grejer igen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0